Bli inte oroliga!

Godmorgon på er!

Nu åker vi snart in till förlossningen för att kolla så att bebis mår bra. Jag fick en mindre blödning i morse och sammandragningarna är starkare och värkarna gör ondadre, men inte så att jag tror att det är bebis på g ännu. Så att vi åker in nu är bara för att kolla så att allt är som det ska där inne!

Jag återkommer senare och berättar hur det gick, men jag är helt inställd på att få åka hem igen utan bebis. Förhoppngsvis ser allting bra ut och då är detta väl ett tecken på att saker och ting händer där inne, så jag hoppas att inom en vecka i alla fall så ska vi ha vår lille bebbe hemma hos oss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande! Hoppas allt ser bra ut och att det är en bebis på väg :D

2011-02-16 @ 10:30:20
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Johannaty

Tänk om det är dags :) Hoppas allt går bra!

2011-02-16 @ 11:32:32
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0