Bortskämd

Ojojoj vad vår lille kille blir bortskämd! Fina kläder och gosedjur i mängder, tack snälla ni

Idag var Emmy här och hälsade på. Vi tog den första officiella barnvagnspromenaden tillsammans och det var hur härligt som helst! Jag tror till och med att det var en plusgrad ute!? Helt underbart I tell yah! Vi var ute ca 1timme. Vi svängde förbi ica på vägen hem och köpte mjölk för denna fantastiska kvinna hade med sig bullar! Bullar i mängder! 4 påsar bullar kom hon med, tokfia min! två påsar med vanliga klassiska kanelbullar, en påse med ljuvliga vaniljbullar och så en påse med... chokladbullar! To die for, jag skojar inte! Istället för kanel så har man kakao och lite florsocker tydligen, sjukt gott det måste ni bara testa!

Jag passade även på att gosa med min älskade pålle på vägen tillbaka. Oj vad jag saknat henne! Har inte varit i stallet på flera veckor, men det har ju sin förklaring med lilla guldklimpen här hemma :) Tänkte bjuda på en liten bildbomd som komp för gles bloggning, men det får ni leva med ett tag framöver.


Skillnaden på våra händer är bokstavligen enorm!


Lillhjärtat mitt





Älskade


Pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0