En helt ok dag!

Idag har jag varit produktiv. Jag har städat, tvättat, lagt ut en annons på blocket och sålt två bokhyllor. Välbehövligt till vår fattiga huskassa... Hittade även en annons senare under dagen om en 3-sits soffa tomelilla, från IKEA som skänktes bort! Jag hade turen att vara först till kvarn så jag blev en soffa rikare idag, helt gratis! Ibland ler gud mot mig trots allt.

Sedan kom gubben hem och började projekt "färdigställande av renovering" nu har vi dörrkarmar och lister runt alla dörrar. STOR skillnad! Tur man har en händig man må jag säga. Bara synd att han är så duktig att börja på så mycket samtidigt... någon som känner igen det? Men nu går han tillbaka och gör the final touch här hemma. Det blir grymt! Snart har vi ett helt renoverat radhus och en liten bebis att njuta av. Mitt liv kunde inte varit mer perfekt ur synpunkten att ha vad man drömmer om. Aldrig hade jag trott att jag skulle ha allt detta vid 21års ålder... Häst, radhus, sambo, förlovning, hund, katt och vänta en bebis. Jag är lyckligt lottad trots att samhället muckar med mig till och från. Vissa dagar vågar jag till och med mucka tillbaka, så idag säger jag, riktat till samhället i allmänhet, som Katrin Zytomierska "Fuck you right back!"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktigt! :) När kommer bilden på nya hårfärgen då? :)

2011-02-05 @ 21:25:08
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0