Förlåt

Jag vill säga förlåt till samtliga i min närhet som fått uthärda mitt gnällande på senaste tiden.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Jag har gråtit och tyckt synd om mig själv för att inget gick som jag ville, legat i soffan som ett hopplöst fall. Haft ont i kroppen. Tömt och fyllt diskmaskinen och slutligen fick jag ett samtal av en vän som peppade upp mitt humör en aning. Elisabeth, du är fantastisk! Efter samtalet så tog jag tag i mig själv en aning och sedan kom min vän emmy förbi och vi fördrev tiden med att prata om det kommande lilla barnet, dieter, träning och namnförslag. Ännu en fantastisk människa som orkade lyssna på mig och sedan göra mig gladare. Jag är lyckligt lottad som är omgiven av så underbara människor!

Nu har jag också efter många om och men och ett & annat sammanbrott lyckats knåpa ihop ett hyffsat personligt brev samt ett CV som jag kan använda mig av när det är dags för jobbsökande igen!

Just nu sitter jag istället och drömmer. Drömmer om en ny kropp och ny ork. För att trösta mig själv så råkade jag beställa efter denna skönhet från H&M. 249:- Det är jag värd. Tur att man kan beställa med faktura...



Den ville till mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg klänning! Men var det inte den du provade innan jul när vi va på stan? Fast en röd? Den svarta hängde på rea-ställningarna när jag var på HM sist :P Jag vill oxå beställa men jag har inte betalt min förra HM räkning och då får man tydligen inte beställa mer. Kanske i Johans namn? :P Hehheheh

2011-02-02 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0