Jag anser mig ha rätten att gnälla

Jag ska gnälla lite nu för jag börjar bli less... Jag börjar bli less på att folk hör av sig i tid och otid och frågar om bebis har anlänt än? Nej ingen bebis än och när den kommer så får ni veta! snälla sluta fråga, det är rätt påfrestande psykiskt.

Bebisen är beräknad till den 20:e februari men för det finns inga garantier att den tänkt anlända då, vilket också är väldigt påfrestande för man är så övervänt själv och längtar så mycket. Att inte veta gör en näst intill tokig kan jag lova...

Och jag är inte så social just nu heller med vänner och bekanta, jag har snöat in mig själv litegrann i väntan på min bebis. Ta inte detta personligt någon av er, jag kommer bli mig själv igen när bebis anlänt och man kan börja planera sin tid igen! Men tills dess, ha överseende med att jag har valt att isolera mig själv för stunden.

Att vara gravid har varit en fantastisk resa och det är också lite skrämmande att den snart är slut...! Man kan inte förklara känslorna man känner. Jag vet bara en sak och det är att jag vill ha min bebis nu! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskade lilla Lina!

Jag förstår precis hur du känner dig, jag minns som det igår när man fick sms när som har bebisen kommit... Eller du får säkert gå övertiden det gör alla första gången.



Ta vara på den här sista dagarna för snart är ni en till er familj <3



Många kramar från oss!

2011-02-15 @ 14:09:06
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0