Just nu

Hej på er!

Just nu sitter jag mitt i en byggarbetsplats, så känns det iaf. Snickaren min är igång. Han listar och står i och här sitter jag, tjock och otymplig. Jag samlar kraft, kraft för att orka tömma och fylla diskmaskinen samt städa köket. Sedan ska jag dammsuga nedervåningen också, så snart han förflyttar sig till övervåningen med sina snickerier så ska jag sätta igång, för just nu, låt oss vara ärliga gott folk, så är jag bara i vägen med min enorma kroppshydda!

Jag har otroligt fina och framför allt taggade vänner de är så övervänta på min bebis att det är gulligt! Ringer var dag och kollar hur jag har det och hur vi mår. Är det ingen bebis på gång än? Nej, inte ännu men natten till idag hade jag värkar, ordentliga sådana! så kanske, kanske kroppen börjar förbereda sig fysiskt för en förtidig födsel? Jag skulle inte tacka nej... Allt är ju i stort sett klart och på måndag går vi in i v38. Nu rusar tiden.

Fick en påminnelse om bild på nya hårfärgen, min gravidhjärna har ju helt tappat bort det löftet! Så antingen i morgon eller måndag ska jag se till att ordna det! Det är lite mycket på gång här hemma nu men på måndag ska jag ut på ärenden och till BM på koll så då ska jag allt se till att "göra mig i ordning" Så det kan hända att det blir en helt ofixad söndag i morgon med stök här hemma istället men hinner jag mellan varven så får ni se i morgon, annars måndag som sakt.

Nej nu ska jag slava i köket ett tag! Min man gör ju allt det tunga med renovering osv så lite städning ska jag väl lyckas åstadkomma.

Hoppas ni har en skön lördagkväll! <3


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag är så sjuuuukt övervänt! GE MIG BEBIS!

2011-02-06 @ 13:50:25
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0