Kryddstarkt, ja tack!

Jag äter nästan ingen mat utan min älskade sweetchili till nuförtiden! Jag har blivit mer besatt än vanligt kan jag lova...Jag älskar nästan all form av kryddstark mat i vanliga fall men det här beroendet är nästan sjukligt :P Nu vankas en härlig blandning med kebabkött, grönsaker, ris och sweetchili, såklart!

Bebis verkar trivas därinne och jag gör allt för att den ska vilja komma ut. Många kortare promenader, kryddstark mat, går i trappor... Ja ni hör ju. Nog för att det är underbart och mysigt att vara gravid men nu längtar jag så att det gör ont. Beräknat BF är den 20/2 -11 men jag tycker den kan komma nu,nu,nu! Vill hålla mitt barn i famnen... På tal om det så råkade min mobil ringa upp sambon ur fickan idag. När det inte var någon i luren så blev h jätteorolig och trodde att det var dax, haha ;D vilket grymt straff. Där trodde han att det var bebis på gång och så var det bara min dumma mobil...

Nej, jag ska återgå till dagens syssla äta lunch och se på veronica mars. Förhoppningsvis blir jag frisk snart... Att ha feber är bara mysigt när det finns någon hemma som kan ta hand om en. Men jag är alldeles ensam, förutom pyret som bökar på där inne och vägrar låta mig sova.

yumyum!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, du har ju inte alls långt kvar ju! :D SPÄNNANDE!



Vad fint håret blev :)

2011-02-09 @ 18:00:01
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Sanna

Ja det e bra du försöker peppra ut bebben! :P Kom ut nuuuuuuuuuuuuu :) Har nyss sett livet på BB och storbölat som vanligt. Vet inte ens om jag kan hålla eran plutt utan att börja storböla?! Snacka om att man e blödig nu för tiden alltså. Tycker att jag va det under graviditeten också men det är fan värre nu! Haha



Bloggen har varit lite lidande på sistonde men jag har ägnat all min tid till min lilla sjukling! Sen så har jag varit helt knäckt efter jobbet och umgåtts med millie varje kväll för johan och viktor har ju mekat med min bil hela tiden så jag hoppas den e körklar snart!



Kram kram! Vi kanske kan ses till helgen? Jag är ledig och har inga planer som det ser ut nu :)

2011-02-09 @ 21:49:40
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det gör ju det, jag tycker själv att det inte är lång tid tills min ska komma men din skulle ju likaväl kunna kika ut imorgon om det är så :) Slippa gå över tiden är nog något vi alla vill tror jag ;)



Med oss är det bra, bebisen härjar och har sig mest hela dagarna. Jag tror den har världens stretchpass i magen, ryggen stramar ut på höger sidan samtidigt som det kommer en lite fot ut på högern ;) Men det är mysigt! :)



Hoppas du får en härlig dag!

2011-02-10 @ 11:40:53
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0