Smärta

Jag är inte mig själv just nu, I'm in pain. Jag vet inte vad jag ska kalla det, förvärkar, sammandragningar, mensvärk? ja typ allt i ett kombinerat paket. Jätte skönt.  Jag hoppas på bebis till veckan! Men det är väl för bra för att vara sant. Men hoppas kan man alltid. Sambon har gett mig order om att knipa ihop benen under helgen eftersom han vill vara ledig från jobbet när det väl är dags, så att föda en helg är heelt uteslutet! Fantatsisk sambo jag har va!? Om han bara visste hur det var att vara gravid i nionde månaden med foglossning och förvärkar. Underbara karl <3

För övrigt så ska jag skryta om min karl här på bloggen för er som läser. Han är så sjukt duktig snickare och han är en fantastisk pojkvän. Hur kunde jag ha sån tur? Mellan varven som han snickrar hemma och bygger badrum mm så finner han ändå alltid tid för att visa sin uppskattning för det lilla som tjocka jag lyckas göra just nu med gravidkilona på kroppen. Han är den som arbetar fysiskt dagarna långa på arbetet men även när han kommer hem, efter jobbet. Om jag så bara har lyckats tömma och fylla diskmaskinen på hela dagen så tycker han att jag varit jätteduktig och det får jag höra också! Han är otrolig.

Snart är det alla hjärtans dag och jag tycker inte man ska slänga ut en massa pengar på kraffs bara för att en dag om året har en "titel" jag älskar min sambo mer och mer för varje dag som går och inte lite extra en dag om året. Gör något personligt för den du tycker om. Känslor är gratis att spendera, så slösa med dem!


Bild

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sådär gullig är min sambo med, han tycker att jag ska knipa ihop 6 dagar efter BF så han är ledig och slipper missa en rotation på sitt jobb :P Men jag har talat om för honom att bebisen kommer komma tidigare så ;)

Hoppas det blir bebis snart åt er! :)

2011-02-12 @ 22:39:05
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0