Vardagslyx

Idag har varit en bra dag utan sammanbrott än så länge. Jag åt en ljuvlig lunch med emmy ute på obs i fiket där. Fuccacia med fetaost, honung och soltorkade tomater. Heaven I tell you! Hade såklart inte kameran med dit så ni får visualisera er den fantastiska måltiden istället! Däremot kan jag bjuda på detta:


Varm choklad med mini marsmallows yumyum!


Den nya hårfärgen, i något oskärpa men ändå...


tjockisen!

 

Var som tidigare nämnt hos barnmorskan idag och fick då veta att smärtan i underlivet kunde bero på foglossning såhär mot slutet i och med att den är så intensiv och konstant. Men annars var alla värden fina och hjärtljuden låg på 140 nu på bebis. Jag vill föda nu! Jag är less på att prata med magen, jag vill hålla och gosa med min gullunge! Är dock beräknad till den 20:e men jag ska trotsa smärtan och promenera mer för att försöka få igång något...


Kommentarer
Postat av: Kusin Matilda

Hej Lina :) nu har jag äntligen hittat till din blogg :) Hoppas allt är bra med dig och det lilla miraklet i magen ! Hoppas på att det inte tar så långt tid innan vi träffas, känns längesedan nu :( Men lycka till med allt nu vännen :) Kram

2011-02-08 @ 16:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0