2011

Jag kan inte påstå att det nya året fick en särskilt bra start. Nyårsafton kändes lite oplanerad redan från start. Ingen i sällskapet känndes direkt pepp på nyår. Vi slängde ihop middag efter många om och men och när vi satt oss till bords och just börjat äta så kräks en av ungarna. Stackars liten! Minstingen var mest grinig och ville inte alls vara med, för lite sömn kanske? Några av oss inklusive jag själv var inte oss själva till 100% lite krassliga och inte på topp. Killarna spenderade kvällen framför tv spel iprincip hela kvällen med avbrott för mat och efterätt. kul. Dock var en av dem vääldigt hjälpsam och hjälpte kvinnorna i köket, så creds till honom.

Jag och Daniel hann med en kyss vid tolvslaget under en fyrverkerisprakande himmel. Sannas nyårshångel hade däckat av utmattning. Han var inte heller riktigt på benen tack vare förkylning. Vi drog hem strax efter tolvslaget och hoppade bums i säng. Inga nyårslöften detta år, jag ska bara satsa på att bli en förbannat bra mamma! Det är mitt mål.

2011 inleddes med en stor chokladmuffin och en kopp rykande citron-the. Fuck you säger jag till alla vars nyårslöfte hade något med viktnedgång att göra. Lär dig älska dig själv som du är!

Min hals gör fruktansvärt ont. Jag är inne på min 8:e kopp the för idag. Ska krypa ner hos min underbara sambo nu och mysa. Bara ta till vara på alla stunder jag kan med den fantatsiska människan <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ja herregud vilket kaos, nästa gång jag ska fira nyår så tror jag att jag beställer hem färdig mat! Dessutom ska tvn och tvspelet vara AV så man får njuta av varandras sällskap istället. Nu vet vi det!



E ju typiskt att Millie råka va grinig just igår men jag tror hon känner att jag inte riktigt ha tid med henne och känner att jag blir stressad, plus att hon inte kunde sova pga av allt liv, och dålig på äta på grund av allt ståhej. Inte lätt att va liten!

Jag hann inte ens säga hej då känns det som!

2011-01-01 @ 23:54:46
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag har länkat till din blogg i det här inlägget: http://lorissalovebomb.se/2011/january/utkast-jan-2-2011-1.html#comment



Säg till om det inte är okej, så tar jag bort direktlänken.

2011-01-02 @ 23:56:49
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0