BM idag!

Idag ska jag och pyret hälsa på barnmorskan och se så att allt står rätt till därinne :)

Jag har hört att sug efter citrusfrukter/drycker och höga hjärtljud tyder på att det ska vara en flicka
låga hjärtljud så skulle det vara en pojke. Nog får man ta allt sådant med en nypa salt men det skulle vara häftigt om det stämde. Jag får väl se hur det blir för mig för jag har haft sug efter citrusfrukt och dryck nästan hela graviditeten och bebisens hjärtljud har legat ganska högt dom gånger vi lyssnat hos BM. Spännande! Vi får se om hjärtljudet är högt eller lågt idag.

Jag har börjat känna en molande värk mot underlivet när jag ska resa mig upp ur sängen på morgonen, som om all tyngd där inne läggs precis mot underlivet! Inte särskilt bekvämt alls kan jag lova... Någon annan som upplevt detta? Jag ska prata med BM idag och höra vad det kan bero på..

Nej, man kanske skulle ta och göra sig i ordning inför dagen. Sömnen uteblev nästan helt inatt så jag ser mer död än levande ut för tillfället.

Någon annan som har några roliga "skrönor" om hur man kan veta om det är en pojke eller flicka? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0