Godmorgon hjärtat

Det är morgon och jag är som vanligt trött. Dessa toalettbesök mitt i natten tar ut sin rätt på kroppen. Men nu har sammandragningar och troligast även förvärkar av smärtan att döma satt igång! Det händer saker där inne. Jag har hela tiden sakt att jag inte kommer gå 40 fulla veckor utan att bebis kommer komma ut tidigare. Vanligast för förstföderskor är väl att man går över tiden men jag försöker hålla modet uppe och peppa ut ungen i förtid! Daniel önskar att jag ska föda för tidigt eftersom beräknat datum är den 20feb=söndag. Han vill sticka från jobbet, visst är han underbar? haha.

Jag sitter här i soffan uppkrupen med duntäcke och kuddar med tv:n i bakgrunden och känner hur pyret rör sig därinne. Smeker magen lite och säger "godmorgon hjärtat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0