Hej tjockis hej!

Jag måste bara dela med mig om vad som hände igårkväll! Kanske är det bara mina hormoner som gjorde att jag tyckte det var hysteriskt kul eller för att jag faktiskt kunde se mig själv för min inre syn hur snyggt det måste ha sett ut. Not. Men gör så, försök visualisera er detta:


Jag en tjock klump på numera +14kg ska sätta mig i soffan. I vardera hand håller jag en blodapelsin. Jag viker in benet som för att landa i skräddarsits men just som jag lägger all tyngd ned mot soffan så upptäcker jag till min förfäran att jag lutade alldeles för långt framåt så kulan fick lite övevikt och jag stupar framlänges! För att rädda mig själv från att mosa näsan mot parketten så sätter jag sjävklart ut händerna i ren reflex, men dom kramar ju redan två blodapelsiner! Det var med nöd och näppe jag klarade mig från ett framåtfall ur soffan igår och det var ännu närmre att det blev apelsinjuice i soffan som jag kramade till om apelsinerna! Haha den mest ograciösa gravida kvinna ni någonsin kommer att skåda!

Jag lyckades hasa mig bakåt till slut och föll ihop i en pöl av tokskratt. Daniel satt vid datorn men missade trots det hela händelsen. Jag tyckte det var helfestligt och till slut började han skratta åt mig för att jag var så hysteriskt glad, för första gången på länge!

:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahah, ja jag skulle nog ha råkat skratta åt dej jag med om jag hade sett det :P

2011-01-30 @ 18:29:45
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0