I cross my fingers

Nu hoppas jag att saker och ting ska börja vända. Har spenderat morgonen i telefon med diverse olika personer hos bla försäkringskassan (surprise!) men nu har mina papper kommit in och de behandlas just nu så förhoppningsvis kommer jag få ut föräldrapenning tills bebben är här. Samt att jag lyckats få ett vettigt svar ur ELLOS kundservice, till slut. Ja... morgonen började ju bra i alla fall, eller jag har väl haft morgon hela natten iprincip då sömnen uteblivit pga för mycket aktivitet igår. Men men, det får bli en vilodag idag!

Igår var jag i bakartagen. Daniel fyller år på fredag och om det ska komma hit folk så vill jag gärna bjuda på något hembakat iaf. Skulle Daniel få bestämma så skulle det bli färdigköpt. Nej igår slängde jag ihop 4st rulltårtor och två plåtar med mockarutor, en med kokos och en med färgglatt strössel. Mjum! Stackars bebisen fick leva på smet igårkväll :P

Nu är jag så trött och ryggen värker så mycket att bokstäverna hoppar framför ögonen och tårar gör det grumligt att se. Inte lätt att vara fet och vilja så mycket men inte kunna. *suck* Jag vill ha tillbaks min egen kropp snart, eller åtminstone en kropp som orkar med långpromenader och simturer på badhuset.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0