Jag älskar min väggmålning



En daglig påminnelse...

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Oh vad fin!



Haha vi kan väl hoppas!



Jadu jag kom i kontakt med försäkringskassan eftersom jag behövde sjukskrivas och då höll dom på att bråka om vilken årsinkomst jag hade.. och eftersom mitt anställningskontrakt inte visade att jag jobbade heltid så vart det en massa tjaffs. Men jag fick sitta på luren dag ut dag i 3 månader och till slut så kom dom fram till en årsinkomst. Även om det egentligen hade blivit högre om jag inte blivit gravid så godkände jag allt.



Men jag har inte tagit mig för att testa begära ut föräldrapenning än. Går på havandeskapspennging nu.. gruvar mig lite för att det ska bli tjaffs då igen. Vart sitter problemet för din del? :)

2011-01-12 @ 13:44:55
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0