Kan en sjukling ha det bättre?

Det är inte lätt att vara sjuk, men med min mamma så går det faktiskt ganska bra ändå! Jag är så glad att jag har nära hem till mina föräldrar <3 Vi håller på med middagen just nu. Det är tjejkväll. Till middag blir det: smördegsinbakad fläskytterfilé med en fetaostsallad och soltorkade tomater. Visst blir ni avundsjuka? ;) Till detta så kommer ett glas iskall alkoholfri (såklart) cider att avnjutas. Jag och lillen/lillan har det bara bra vill jag lova! Jag kan tänka mig att vara sjuk oftare om man får bli såhär bortskämd...

Den tråkiga nyheten är att samma helg som jag är beräknad att föda, den 20feb, så ska mamma och pappa hjälpa min bror att flytta. Till Piteå! Det känns väldigt vemodigt att han ska flytta dit bort, speciellt nu när storasyster ska ha sitt första barn!? Jo jag är jätteglad för hans skull, han förtjänar verkligen den här chansen han har fått och han gör helt rätt i att ta den, det tycker jag. Min lillebror har nämligen skrivit kontrakt med piteås fotbollslag div.2 Han är duktig min bror!

Nej jag ska återgå till att hjälpa min kära mor med middagen!

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0