Magdans

Här sitter jag uppkrupen i soffan och småkikar på min karl som slipar en vägg. Han är duktig han! Igår kompenserade han vårt bråk med att städa hela huset och fixa till en del smågrejer som jag egentligen borde ha gjort men orken har inte räckt till. Så det var hemskt snällt av honom! <3 Vi kom dock båda fram till en sak och det var att vi båda måste bli bättre på att kommunicera med varann.

Annars är det lugnt. Bebben rör sig för fullt så magen har ett eget liv på utsidan kan jag lova. Det ser rätt lustigt ut! Något som är mindre lustigt är den äckliga filmen sambon kom hem med igår "splice" Någon som har sett den? Om inte, se den inte om du vill undvika mardrömmar och speciellt inte om du redan är gravid! Huvva, den var inte att leka med... Mina annars få timmars sömn blev ännu färre inatt efter den filmupplevelsen. Jag ska inte klaga på själva filmen för den var väldigt bra gjord! Men jag ångrar att jag såg den för min egen skull...


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0