Myskväll

Jag har haft ont i magen hela natten och i stort sett hela dagen också... tills nu. En kopp kaffe och några godisbitar gjorde susen! Sitter och tittar på twillight med älsklingen och bara njuter av lugnet en söndagkväll. Pyret har bökat på rätt bra men nu är det lugnt även därinne. Jag kan inte fatta vart tiden tog vägen? den 20feb är beräknat datum för vårt lilla knyte. Men i ärlighetens namn så hoppas jag att den tänkt komma tidigare! Så att mamma och pappa är hemma när vi får vårt barn. Magen blir till och från hård som sten och jag har konstant värk i rygg och underliv. Är det verkligen normalt? Nu är det i alla fall inte länge kvar. Jag längtar mig förbi själva förlossningen, fram tills jag håller barnet  min famn och får snusa på min bebis för första gången. Tänk vad fantastiskt ändå, att vi två har skapat ett helt nytt liv... <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så braaaaaaaaa film! Känns det inte bättre om du ligger ner på eller är smärtan lika stor endå? Tänkte om det kanske minskade på trycket litegrann. Jag och en kompis på jobbet planerar starkt på att tillverka nästa barn snart...så dom föds lagomt till nästa år, hhiihih. Måste bara tänka på att det inte blir i februari så det krockar me din bebbes födelsedag :D

2011-02-02 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0