rubrik här

Vart ska jag börja? Igår fick jag ett psykbryt efter att ha blekt om håret och när jag sköljt ur den stinkande,frätande lukten så inser jag att jag har MISSAT flera stora fläckar med utväxt på bakhuvudet. Uj så less jag blev. Så jag bestämde mig för att göra något annat istället, dvs en helt annan färg. Jag tvingade med mig Daniel till puls på umedalen för att shoppa ny färg. Ångesten var total över pengarna som rann ut i sanden och bara tanken på att behöva spendera mer gjorde mig lätt illamående. Men det var det värt nu såhär i efterhand för jag blev nöjd och känner mig mycket fräschare än på länge!

Jag fyndade dessutom på puls! Hårfärgen som var L´oréal excellance 10 "mörkblond" 7.0 låg i en "rea" korg. 54:- sedan hittade jag även det nya sunsilk schampo och balsam med rabattkupong=30:-  för båda, NICEPRICE! och så slutligen köpte jag en hårinpackning som bara den iprincip kostade lika mycket som färg + schampo + balsam tillsammans. Skamligt. Men nu har projekt reparera hår börjat! Och jag är nöjd över min insats med färgningen. Det är inte ofta det händer...

I kväll ska jag på tjejmys hos mamma. Blir nog middag och lite andra trevligheter! Oh vad jag längtar. Min mamma är fantastsk! Hon är både som en väldigt nära vän och en mamma. Vid separata tillfällen, ho r äldigt duktig på att kunna skilja på när man behöver e n och när man behöver en mamma. Det uppskattas!

Bilder på mitt "nya" jag kommer, jag ska bara se till att fräscha till mig lite först med ett långt varmt bad och en hårinpackning!

Vad gör ni en lördag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0