Ryggen är delad i två

Min rygg är inte hel någonstans. Shit alltså... Jag har städat och gått på, sovit för lite, böjt mig ner för att plocka upp för mycket, rastat hunden, stoppat in middagen i ugnen och nu sitter jag här. Helt slut. Jag tror någonstans naivt nog att om man bestämmer sig, verkligen bestämmer sig för att inte vara sjuk, så kan man lura kroppen. Det funkar inte. Inte den här gången i alla fall... Jag har varit sjuk sedan nyårsafton och jag är mer än lovligt less just nu kan jag lova! Ska åka ner till stallet på ett tag och ta in hästen. Daniel kanske hjälper mig med det om jag har tur.

Någon som har bra tips på vad man kan göra mot ryggont? Jag har testat följande: massage (vilket är svårt nu när man inte kan ligga på magen) varm vetekudde, varmt bad med mjukgörande olja, "katten" och promenader (vilket också känns svårt just nu) Några andra tips som jag inte testat är hemskt välkomna! Jag testar iprincip vad som helst just nu.

20 februari. Det är inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0