Sjukling

Det nya året inleddes med en rungande förkylning. Hög feber, ont i halsen, slemhosta och illamående. Jag är fortfarand einte helt kry men det börjar kännas aningen bättre. Inatt sov jag nästan hela natten vilket var något nytt men också hemskt uppskattat från min sida. Pyret höll sig någorlunda lugn där inne och febern verkade ha gått ned en aning.

Har nyss ätit frukost, försöker hälla i mig mycket apelsin juice. Fick omboka tiden hos BM igår, hade aldrig tagit mig dit i det skicket jag var då. Känns som om magen växer för varje dag som går. Jag är nu i vecka 33 och än så länge har allt gått bra. Försöker förbereda mig mentalt inför förlossningen genom att titta på 16 and pregnant och unga mödrar. Men helt ärligt vet jag inte om det hjälper mig eller stressar mig mer!

Någon som har några bra tips att ta med sig inför förlossning? den 20 februari är det beräknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0