Till er vill jag säga

Daniel:

Tack för att du orkar vara stark när jag är svag, för att du är den som torkar mina tårar. Tack för att du visar vägen tillbaks när jag för längesedan har tappat bort mig själv.  Du är min klippa i alla stunder. Jag vill ge tillbaks men just nu är allt bara suddigt och oklart. När pyret kommer ut så blir jag nog bättre igen. På att ta hand om mig själv och att vara lika uppskattande mot dig som du är mot mig. Det finns ingen som förstår mig som du, som ser mig som du. Som älskar mig som du... Du är mitt allt, nu och för alltid. Jag är så tacksam att du vet det, trots att jag är så dålig på att formulera mig i ord just nu. Till dig vill jag säga, tack för att du älskar mig, i alla lägen.

Julia:

 Du är min bästa vän! Jag hade aldrig kunnat tänka mig livet utan dig, nu när jag väl funnit dig. Jag minns första gången vi träffades, det var något event på stan, möjligtvis någon skolavslutning? Du kom där med ditt långa blonda hår som dansade i vinden, din rosa, eller var det kanske vita (?) puffiga dunjacka och leendet som hade kunnat få vem som helst att smälta. Du hade vunnit ett presentkort på JC i deras danstävling, du var strålande vacker och glad. Jag kände dig inte då men vi hade en gemensam vän där den kvällen som förde oss samman. Detta var början på den starkaste vänskap jag någonsin upplevt. Idag känner vi varandra utan och innan. Ord behöver inte uttalas, vi vet ändå. Men trots det vill jag bara säga, att du är viktigast för mig! Att ha en vän som dig i sitt liv gör att man känner sig bortskämd, varje dag. Du är otrolig. Nu och för alltid.




Hang in there.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vilken fin design du har skaffat dig älskling!



Och älskade du, jag minns också. Jag minns nästan alla stunder med dig och jag är lycklig att jag dessutom har fotobevis från de bästa av tider med dig! Och dunjackan var rosa ;) Jag saknar den, den var snygg :D

2011-01-17 @ 22:10:08
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0