Tillbaka, för idag i alla fall.

Det blev en kort paus med bloggandet, jag insåg att det är en av sakerna som håller mig flytande just nu. Jag har städat och rensat i barnrummet nu. Det blev mycket mer yta och trivsammare att vistas där! Detta gjordes till de ljuva tonerna av Sarah Kelly. Vilken kvinna!

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mig själv. Om jag bara får tag i min man så ska jag tigga honom om att gå på H&M efter jobbet och kirra en hårfärg till mig så att jag kan göra något åt den hemska utväxten jag har fått... Jag har som bara släppt taget om allt känns det som. Har gått runt hemma i mjukiskläder och osminkad i en vecka nu... Någon måtta får det väl lov att vara? Nej nu är det skärpning som gäller! Dock tog jag ett långt välbehövligt bad igår och lade ansiktsmask och läste "vi föräldrar" Det är sådant som får mig att slappna av... Tills man kommer ner och tar in posten och får se att vi fått en avgift av vattenförbrukningen för 2010 på nästan 1500:- Inte precis vad vi behöver just nu och absolut inte vad mitt känsliga humör behöver.

Nej usch vilken gnällfia jag är! Jag är lycklig. Jag väntar mitt första barn med mannen jag älskar mest i hela världen. Jag har mina fantastiska vänner, min familj, mina djur, vårt radhus, ja, jag har nog allt jag någonsin kunnat drömma om! och dessutom, så är jag hellre fattig och lycklig än rik och olycklig


how about that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0