Tisdag

Du gnäller som om jorden håller på att gå under. Jag förstår att du har problem, men det finns inget jag kan göra för att hjälpa dig! Nu har jag fattat mitt slutgiltiga beslut. Eftersom du lever i din värld där jorden kretsar kring dig och bara dig så har jag inte plats för dig i mitt liv längre. Man måste välja sina vänner med omsorg, speciellt nu när man ska bli mamma. Men inte ens det verkar du förstå. Droppen som fick bägaren att rinna över spädde du på igår. Nu har jag fått nog.


En skön tisdag med lagomt milt väder idag. Tyvärr är kroppen inte helt med på noterna men en kort promenad med hunden blev det allt i det härliga vädret! Och så kom mitt paket hem i brevlådan för en gångs skull istället för till postens utlämning på iva fyrklövern. Lyx! Däri fanns bland annat Daniels present, så jag kan inte skriva vart paketet var ifrån ifall han skulle snoka :P Jag hittade inget inslagspapper så jag fick improvisera. Det blev lite tapetrester och färgglatt snöre. Jag kan jag!

Det är så mycket som jag vill göra men kroppen hänger inte med. Jag förbannar min rygg. Men på torsdag ska jag förhoppningsvis ta mig ut på de små ärenden jag måste fixa och kunna träffa min saknade Julia! Jag håler tummarna för att min kropp pallar med utan att lämna mig i tårar på kvällen.

Idag har varit en hyffsat bra dag i alla fall. Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: Sanna



Håll ut Lina! Det är inte länge kvar nu till bebbemys, bajsblöjor och kräks på tröjan! :P



Jag hittade till slut hur man skulle kommentera, även med Firefox men omständigt var det! Först måste jag klicka på Vardag, och sedan på Kommentarer och SEN kan jag kommentera! Alltså inte bara direkt i bloggen som förut. Nåja....det går allafall! :D Så nu ska jag inte vara så neggo, hehe.

2011-01-18 @ 16:44:28
Postat av: Emelie

Det var en pessimist på mitt jobb som sa att hormonerna kunde fortsätta hålla sig även under amningen men jag hoppas verkligen att du slipper det i alla fall :P Men karlstackarna får ju tyvärr stå ut med mer än nödvändigt ibland ;) haha.



Nja, det är inte så mycket konstiga drömmar. I och för sig är jag van för jag drömmer alltid en massa knas när jag inte är gravid också. Men det kommer säkert ju närmare förlossningen man kommer kan jag tänka mig ;)



Här pysslas det inte med mycket, jag borde dammsuga, jag borde vika bebiskläder, jag borde diska och jag borde städa toaletten. Men jag orkar inte! :P Idag fick jag min väska som jag tänkt ta med på BB också så den har jag börjat packa lite smått i. Tänker som dig, det är ju alltid bra att vara förberedd :)

2011-01-18 @ 19:28:24
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0