Utmanad av Kinn!

Utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har ingen bok i närheten...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen till vänster om mig ^^
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Deadliest catch?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.00?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Daniels svordomar när han spelar tv spel...
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
rastade hunden
7. Vad tittade du på innan du började svara på dom här frågorna?
Olika bloggar
8. Vad har du på dig?
spetshipster och en hood
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ingen aning...?
10. När skrattade du senast?
Idag. Nyss.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En öppen spis, tavlor, tapeter
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg mig sjäv i spegeln för en stund sedan...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaningar är kul, spec om man är uttråkad!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Jonah hex
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag som kan köpas för pengar
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är väldigt mörkrädd, inget skämt!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle skapa världsfred!
18. Tycker du om att dansa?
Love it!
19. George Bush?
Men va? varför?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Mitt blivande barn om det blir en pojke: Adrian (men det vägrar Daniel...) Flicka: Nellie eller Tyra
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Faktiskt inte..
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Att han tar emot mig med öppna armar och har hört mina böner
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Julia , Sandra , Saralovisa , Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0