"Det kryllar av fjortisar"

Att hoppa på folk är inte min grej men nu är jag bara så less på en viss "trend" som vekar spridit sig bland dom större bloggpersonligheterna, nämligen att göra en låt och spela in en "musikvideo". Come on! Kan ni inte hålla er till det ni faktiskt är bra på? Att ta bilder på dages outfit och skriva vad ni inte ätit om dagarna.

"Kissie" har gjort det, hennes wannabe kändisbror har gjort det och nu har även "Dessie"gjort det. Kom igen hörrni... En sak som alla tre har gemensamt är att deras låtar suger och knappt innehåller mer än 4 olika meningar totalt (om ens det?) suck... det enda jag kan tänka mig att ge creds för är ju i så fall dessies musikvideo, den är ju iaf värd att se, men låten? not so much.

Det är som dom säger, mycket vill ha mer.

jag säger: LÄGG NER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0