Jetlagged peaches

Ja, som ni ser så har det varit ett duktigt långt uppehåll! Men jag kan liksom inte hjälpa det. Varje vaken stund vill jag vara med min lilla son och när han väl sover så finns det tusen andra saker att ta tag i... Men idag är jag sjuk och gjorde bort alla mina "måsten" igår. Så nu kan jag faktiskt lägga lite tid åt att blogga. Så vad har hänt sedan sist?

Rasmus fick besök av Noel och mamma Frida och Noel lärde Rasmus hur man gjorde bubblor med munnen. Stor succé för lilleman. Nu gör han inte annat än att blåsa bubblor med munnen  och dregla ;P Han vänder sig nu även från rygg till mage, utan problem.

Som ni såg i tidigare inlägg så har vi börjat hoppträna min häst, tur att jag har en duktig och modig medryttare som vågar sig på sånt.

Och jag, ja jag jobbar på med vikten. vågen står på -15kg av dom totala 18 jag gick upp när jag väntade Rasmus, så det tar sig. Men utöver dom 18 så skulle jag inte ha något emot att tappa lite mer också!

Just det, jag har blivit med bil också! kan ni gissa vilken sort...? en VOLVO! haha, nu är jag en riktig praktkärring VVV=Volvo,Villa,Vovve. Ja nästan det är ju ett radhus så min kärringstatus skönk kanske en aning? Inte mig emot! Men hur som haver, jag fick alltså min volvo av Daniel(!) Underbara man.

Jag har börjat leva, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0