Bo0m

Jag har fortfarande ont i snittet och det har nu gått 2 ½ vecka sedan det gjordes. Hoppas verkligen att detska sluta göra ont snart, så jag får bli människa igen och verkligen verkligen kunna njuta av livet.

Men på tal om att njuta... Igår kom Erika och Elisabeth förbi och hälsade på. Med sig hade de underbara presenter i form av en mjukisdress med spöket laban och en underbar snuttefilt till min lille kille. Men de hade även med sig något åt oss... se och bli avundsjuk!


Jag döper den till "chokladorgasm"

Jag bjuder på oss:


Såhär ser min skruttbebis ut när paltkoman inträder.
Jag kan inte hålla mig för skratt! Lillhjärtat mitt


Daniel har håvat in storfångsten...


Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Anar jag ett leende? :)


Mamma visar hur man gör under tiden hon bloggar ;)

Nu ska jag gå och mysa med mina pojkar! På återseende <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha så du lyckades fånga hans paltkoma på bild! Han ser så rolig ut, lilla rynk ansiktet, hihiihi

2011-03-11 @ 06:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0