Bortskämd bebis!

Vår lille kille blir så otroligt bortskämd med fina kläder och saker, nästan varje dag! (Hur ska detta sluta?) Idag hämtade vi ut paket på posten som var välfyllda med fina kläder från både mormor och min gudmor. Han fick även ett par riktigt tuffa UGG:s dojjor från min gudmor, inte illa! här ska det pimpas bebis minsann ;) Vore kul om han kunde skynda på viktökningen lite så han kan ha allt fint som vi fått till honom. Strl 50 är ju fortfarande stort på hans lilla kropp med sina ynka 3kg.. Vem hade trott att jag skulle få en sån liten skit? Inte min barnmorska iaf, hon gissade på 4kg! Men så vägde han inte ens 3kg när han väl kom, men nu har han lagt på sig lite och jag hoppas han lagt på sig ännu mer till nästa besök på BVC.

Men det är inte bara lillpyret som blir bortskämd! Igår var hans mormor och morfar här och då fick vi dop present i förväg, en videokamera! Helt fantastiskt. Oj vad här ska filmas. Tack! Som om inte all hjälp vi får var tillräckligt... Ni skämmer bort oss som nyblivna föräldar också. Mamma och pappa, ni anar inte hur tacksamma vi är för allt ni gjort för oss hittills!

Nu är det någon som vaknat i sängen här bakom mig och ligger och "pratar" för sig själv. Jag ågar nästan lova att vi har världens snällaste bebis! Minimalt med skrik och gnäll och han sover bra. Vad hände?


2 veckor gammal idag.


Supersnygga skor från min gudmor till Rasmus, Tack Carina!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh herregud vad söt han är! Jag ser fram emot att träffa honom om sisådär 8 månader! :D

2011-03-04 @ 03:23:55
URL: http://anamericandream.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill också ha en så snäll bebis men det lär väl sluta med ett kolikbarn som skriker konstant i flera månader ;) Men den blir nog älskad i alla fall ;)



Vilka söta skor! Man får ju faktiskt passa på att skämma bort dom medan dom inte är medvetna om det och kan utnyttja det, hehe ;)



Hoppas ni får en härlig helg med mycket mys!

Kram

2011-03-04 @ 10:48:28
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Sanna

2 veckor , ojda stora killen! :P Vilka fina uggs :) Dom borde han känna sig varm om fötterna med. Tycker det var jäkligt svårt att få fötterna att hålla sig varma under vintern. Varje gång jag tar in millie e hon kall om fötterna. E ju så svårt att hitta varma skor när de e så små men uggsen borde ju va varma.



Han verkar ju verkligen vara världens snällaste bebis! Trodde millie var det men jag tror rasmus tar priset :) Hoppas bara det håller i sig, så han inte blir en buse alldes snart och vägrar sova ;)

2011-03-04 @ 12:56:43
Postat av: Jullan

Han är så vacker! Jag saknar honom jättemycket.



Självklart syr jag gärna ett påslakan! Skicka bara måtten och kanske tips på vilket tyg du vill ha? Eller om vi ska gå och köpa tyg tillsammans? :)

2011-03-06 @ 16:43:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0