Embrace your curves!

Hej!

Kom nyss in från en otroligt härlig promenad med barnvagnen. Solen skiner, snön som ligger kvar glittrar och smälter förhoppningsvis lite samtidigt! Jag gick till stallet med lillkillen som sov vagnen hela vägen. Parkerade honom utanför i friska luften och gick för att ta hand om hästen. Lagom till att jag pysslat om henne klart hör jag någon vakna i vagnen utanför. Ställer in hästen och fortsätter min promenad med barnvagnen och lillen somnar fort igen när vagnen kommer i rörelse. Jag passar på att ringa sjukvårdsupplysningen för att höra mig för om träning osv när man blivit snittad. Jag tycker att jag väntat tillräckligt länge nu med att simma och rida mm. Inget ont om barnvagnspromenader med honom men jag saknar verkligen min häst och min simmarkompis emmy! Men, idag fick jag klartecken att börja igen, så länge jag inte har ont eller så. Fick rådet att börja i lugn takt och visst kommer jag göra det, men oj vad jag är peppad! Livet är ljust. Nu ska här på allvar ske förändringar. Jag kan inte säga att jag älskar mina nya kurvor än, men jag jobbar på det.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: emmy

din positivitet smittar av sig min kära!!

2011-03-17 @ 22:51:26
URL: http://emmyemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0