Som ett brev på posten

Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan till sommartid idag?

Min morgon började kanske inte bäst. Upptäckte att min värsta fiende som hemsöker mig en gång i månaden (ibland två) var tillbaka! Vad fan. Vad är normalt egentligen? jag hade verkligen hoppats på att det skulle dröja längre innan mensen var tillbaka. Speciellt eftersom jag måste utstå såna plågor.. Blir i stort sett sängliggandes en-två dagar pga smärta och illamående men än så länge mår jag ok. Jag fick min son den 17februari och mensen kom tillbaka idag den 27 mars. Tacksamt? Daniel jubde i alla fall och tyckte att vi kunde skaffa en bebis till på en gång! Det var med mord i blicken ja stirrde ut min sambo i morse vill jag lova. Näe, det här känns orättvist. Hur länge är det "vanligt" att det tar innan kroppen är "back on track" efter födsel, någon som vet? (Ja, jag vet att alla kroppar är olika och jadajadajada, men ändå?)

Hoppas er söndag började lite bättre. Nu ska jag gå upp och ta en dusch och sedan blir det en sväng till affären för att köpa choklad och förstöra för mig själv. Promenaden i morse var bortkastad! I kväll blir det premiärgrillning hos mamma och pappa. Kött med grekisk sallad till, nomnom!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0