Sötsuget tog överhanden

Jag har smitit hem till mina föräldrar med Rasmus och hunden. Ví har ätit go middag här för ett tag sedan och nu har vi blivit lite sötsugna. En kladdkaka kan väl vara lämpligt för att stilla sötsuget tänkte jag och mamma. Ingen av oss bakar kladdkaka särskilt ofta och var tvungna att googla ett recept. När mamma skulle logga på sin användare så blir hon lite förvånad när datorn frågar om hon glömt sitt lösen? Så kommer hon på sig själv med att ha skrivit "kladdaka" som lösenord, inte helt lätt när sötsuget tar överhanden! haha!

Jag nominerade förresten min kära mor till tjejplanet idag. Hoppas hon  kommer med! kära lilla mamma förtjänar lite semester!

Nu ska jag gå och hjälpa mamma (med att slicka skålen...)



Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Åh, kladdkaka är ju bland det godaste!

2011-03-13 @ 13:41:37
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0